16 Ağustos 2007 Perşembe

DUDAKTAN KALBE-ÖZGÜ NAMAL MI ASLI TANDOĞAN MI?

Özgü mü Aslı mı?

'Dudaktan Kalbe' Dizisinin Yapımcıları Başrol İçin Hem Özgü Namal'a, Hem de Aslı Tandoğan'a Teklif Götürdü.'DUDAKTAN KALBE' DİZİSİNİN YAPIMCILARI BAŞROL İÇİN HEM Özgü Namal'A, HEM DE ASLI TANDOĞAN'A TEKLİF GÖTÜRDÜ. Türk Edebiyatı'nın ünlü yazarlarından Reşat Nuri Güntekin'in 'Yaprak Dökümü' isimli romanından televizyona uyarlanan dizi büyük ilgi gördü. Yapımcı şirket bunun üzerine, aynı yazarın 'Dudaktan Kalbe' isimli eserini de TV'ye uyarlamak için düğmeye bastı.ÇEKİMLER BÜYÜKADA'DA Ekim ayında yayınlanması planlanan dizinin oyuncu kadrosu tamamlanmak üzere. Yönetmenliğini Andaç Hazneroğlu'nun yapacağı dizinin çekimleri haftasonu tatil kaçamağı yapılan Büyükada'da yapılacak. Dizideki en önemli rol olan 'Lamia' karakterini canlandırması için hem Özgü Namal'a hem de Aslı Tandoğan'a teklif götürüldü. Hangisiyle anlaşma sağlanırsa 'Lamia'yı o oynayacak. (Gecce.com)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bence aslı tandoğan olmalı. çünkü bazı oyunculardan daha iyi olduğunu söyleye bilirim.

Adsız dedi ki...

bence aslı tandoğan olmalı sadece ona yakışır bu rol

Adsız dedi ki...

aslı tandoğan seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

aslı tandoğan bence sen oynamalısın bu rolü

Adsız dedi ki...

ben kitabını okumuştum çok beğendim ve dizisinin yapılmasınada ayrıca sevindim bence aslı olmalı bunu layıkıyla yerine getireceğine inanıyorum

Adsız dedi ki...

bence aslı tandogan bu role gayet iyi...özgü namal utangaç bir kız çocuğu rollerini yapabileceğini sanmıyorum...hem kınalı yapıncak denildği zman renkli gözlü cıvıl cıvıl görünen biri olmalı...
bu dizinin kitabınıda okumuştu ve ilerleyen bölümlerde aslı tandoganın daha çok yakıştığını ve layıkıyla işini yaptığını göreceksiniz....

Adsız dedi ki...

aslı tandoğanın kesinlikle yakıştığını düşünüyorum... utangaç küçük yüreği kıpır kıpıreden ve bir adama bu denli aşık olan bir kız çocuğu rolünü özgü namalı çok sevmeme rağmen zaten yakıştıramazdım...

Adsız dedi ki...

asli tandogan seni cok seviyorum bence sen olmalisin