14 Aralık 2007 Cuma

DUDAKTAN KALBE DİZİSİNİN SON BÖLÜMLERİNİN YORUMLARI BURAYA

DUDAKTAN KALBE DİZİSİNİN SON BÖLÜMÜNÜ YORUMLAMAK İÇİN TIKLAYINIZ...
son sözü izleyicilerimiz söyleyecek.ama şu gerçek ki halkımız bu diziyi çok sevdi.ve sürekli güzel mailler almaktayım
SON BÖLÜMÜ YORUMLAMAK İÇİN TIKLAYINIZ

İsimsiz dedi ki...

harika
bir dizi

İsimsiz dedi ki...

lütfen "dudaktan kalbe" nin sonu Reşat Nuri Gültekinin kitabındaki gibi olmasın. Kenan'ı öldürmeyin de ;şu dizi sonunda yüzümüz gülsün.

İsimsiz dedi ki...

super bır dızı sonunu boyle olmasın

İsimsiz dedi ki...

çok güzel bir dizi lütfen kenanla lamia kavuşsunlar.

lale dedi ki...

MERHABALAR:BEN EYLÜL DİĞER SEYİRCİLER GİBİ BENDE AYNI ŞEYİ YAZACAĞIM.SONU ÜZÜCÜ OLMASIN KAVUŞSUNLAR.BENCE EN GÜZEL DİZİ DUDAKTAN KALBEDİR.

53 yorum:

Adsız dedi ki...

harika
bir dizi

Adsız dedi ki...

lütfen "dudaktan kalbe" nin sonu Reşat Nuri Gültekinin kitabındaki gibi olmasın. Kenan'ı öldürmeyin de ;şu dizi sonunda yüzümüz gülsün.

Adsız dedi ki...

super bır dızı sonunu boyle olmasın

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi lütfen kenanla lamia kavuşsunlar.

Adsız dedi ki...

MERHABALAR:BEN EYLÜL DİĞER SEYİRCİLER GİBİ BENDE AYNI ŞEYİ YAZACAĞIM.SONU ÜZÜCÜ OLMASIN KAVUŞSUNLAR.BENCE EN GÜZEL DİZİ DUDAKTAN KALBEDİR.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi :)çok tşk ederimbayılıyorum karakterlere

Adsız dedi ki...

ya abi yaaa çok manyaq bi dizi yaa bayılıyormm hergün verseler hergün izlerimm

Adsız dedi ki...

arkadşlar çooook haklı lütfeeeen yaa sonu mutlu bitsin kavşsnlar üzmeyin bizi zaten hayat acı lütfen bu dizinin sonu acı olmasn

Adsız dedi ki...

süper ötesi bir dizi yha hastayım kenana...çarşamba günlerini sabırsızlıkla bekliyorum...(....)

Adsız dedi ki...

süper ötesi bir dizi yha hastayım kenana...çarşamba günlerini sabırsızlıkla bekliyorum...(....)

Adsız dedi ki...

ya fadiki diriltin ya onu cokseviyom kenanlada lamia kavusup evlensinler kıza yazık hem aglıyor urfadan ilknur bayık bu film hic bitmesin zaten herkese diyorum izlesinl7er görürler haftaya izlenme rekoru kıracak

Adsız dedi ki...

lamiayı cok seviyorum kenanla cok yakışıyorlar kitabın özetini okudum sonu çok kötü bitiyordu ama dizi romandan cok ayrı uyarlanmış lütfeeen sonunda kenanla lamia evlensin

Adsız dedi ki...

bir film bukadarmı güzel olur.sevenler ayrılmasın

Adsız dedi ki...

Artık Kenan'ın gözü açılsın istiyoruz. çünkü lamia'yı seviyor ve kabul etmek istemiyor. insan seviyorsa sevdiğine sahip çıkmalı.kenan da bunu yapmalı. lütfen filimin sonunda kenan ölmesin ve kavuşsunlar

Adsız dedi ki...

merhaba dizinizi beğenerek izliyorum kenan ve aslı birbirinize çok yakışıyosunuz kitaba biraz daha bağlı kalsanız hıçte fena olmaz hanı herkes çok başarılı ama aslı ve kenan başka tabı herkese başarılar hepinizi tebrik ederim

Adsız dedi ki...

ARTIK KENAN LA LAMİA NIN KAVUŞMASINI İSTİYORUZ. BİRDE LAMİA NIN KENAN A İNANMASINI İSTİYORUZ.
FİLMİN SONUNDA DA KENAN IN ÖLMESİNİ İSTEMİYORUZ

Adsız dedi ki...

kenana resmen aşığım ona bayılıyorum adamın bakışları falan çok gerçekçi ya bitiyorum nolur kenan ölmesin nolur kitaptaki gibi.karekterleri tam bulmuşlar dizide soluksuz izliyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi..inşallah dedikleri gibi sonu romandaki gibi olmaz ve kavuşurlar..çok yakışan bir çiftler..inşallah başka dizide de beraber yine görürüz onları..

Adsız dedi ki...

Böyle bir aşk yaşamak için cokkkk geç kaldım.Keşke keşke hayatımdki tek keşke bu ne olur dizinin sonu bari güzel bitsin.Lamia kenana kavuşsun.Benim sonuma dönmesin bari bunla MUTLU OLAYIM SAYGILAR

Adsız dedi ki...

ya çok süper bi dizii çok değişiklik yapmışsınız ztn sonu bari çooook güzel bitsinn bide sadece eğğer kenan ve lamia evlenir mutlu sonla biterse son bölümde onların yaşamınıda göstersin sdece 1 bölümlük ondan sonra bitebilir:D

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi sonu nolur öyle bitmesin lamia ile kenan kavuşsun kenan ölmesin lamia kenan evlen sin sonu çok güzel bitsin

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe dizisini çok seviyorum çelikler prensesimi demir ustasımı her neyse nefret ediyorum yolda görsem bir kaşık suda boğarım kitabın sonu çok acı bitiyor ama ben ve bütün arkadaşlarım öyle bitmesini istemiyoruz sonları iyi bitse olmazmı örneğin ezo gelinin öyküsü çok farklı nurgül yeşilçamın oynadığı çok çok farklı ne olurki bu dizide kitaptakinin tam aksine sonuçlandırsanız çok daha iyi olur hayat zaten hüzünlü en azından izlediklerizden biraz morel bulalım şimdiden çok teşekkür ederim dizi ekiplerininde bence her biri ödüle layik çünkü hepsi rolünü çok güzel oynuyor

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi lütfen dizinin sonu hüsranla bitmesin çünkü hayat hüzünlü en azından seğrettiklerimizden zevk duyalım

Adsız dedi ki...

YA BU N YA RESMEN LAMİA O İĞRENÇ ADAMLA EWLENDİ O ADAMI DIŞARDA GÖRSEM Bİ DE GÜYA ARKADAŞ OLACAK MAKBULEYİ Bİ KAŞIK SU DA BOĞARIM LÜTFEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SONU MUTLU BİTSİNNNNNNNNN HİÇ KİMSE OLMESİN ARTIK KEMAL BEY WE MAKBULA HARİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ(bari cemilin ewlenme teklifini kabul etseydi lamia:(

charm: dedi ki...

bu dizi bence harika burak hakkı çok yakışıklı bayılıorum ona
aam dün izleim lamiaya sinir oldumm
ne olur dizinin sonunda kenan ölemsin dizinin sonu kitaptaki gibi olmasın senaristler kitaba bağlı klamsın sonunda kenan welamia evlensin kenan çocuğunuda ögrensin nolurrrrrr kenanla lamia tekrar beraber olsunlar

charm: dedi ki...

yahh uu diizi harika burak hakkı çok yakışıklı bayılıorum ona ama dizinn son bölümü çok kötüydü çok sinir oldum lamiaya nolurr senaristler kitaba bağlı klamasın ve diizinn sonunda kenan ölmesiin lamiayla evlenip çocuğuyla mutu olsun ve kenanla lamia tekrar görüşüp beraber olsunlar

Adsız dedi ki...

lütfen filmin sonu kitaptaki gibi olmasın lamıa hüseyin kenanla ewlensin mutlu sonla bittsinnnn:)

Adsız dedi ki...

lutfen dizinin sonu iyi bitsin. ağlamaktan gözümde yaş kalmadı. lütfen dizi iyi bitsin .lüüüüüüüüüüüüüüüüütfen

Adsız dedi ki...

yönetmen izlıyosa lütfen iyi bitsin lutfen.

rus dedi ki...

bEN BU DIZIYI COK SEVIERAM,LAMIYA KENAN COK GOZEL OYUNCILAR.

Adsız dedi ki...

allah rızası için sonu kötü bitmesin ben bu diziyi çok beğendim rica ediyorum kötü olmasın bu diziyi yayımladığınız için teşekür ederim lütfen güzel bitsin

Adsız dedi ki...

ben bir dudaktan kalbe hastasıyım daha önce hiç bir filmi bukadar çok sevmedim BURAK HAKKI ve ASLI TANDOĞANA BAYILIYORUM son bölüm biraz hüzünlüydü ama herzamanki gibi mükemmeldi

Adsız dedi ki...

izmit ten serpil dudaktan kalbeyi severek izliyorum harika bir dizi aslı tandoğanı kocaman öpüyorum yani ramia yı cavidannı hüseyin kenan haketmiyor lamia hak ediyor dizinin sonunda ölmesi gereken cavidan olmalı ki lamiayla veçocuyla mutlu son yaşayalım başarılarının devamını diliyorum


izmit ten sevgiler

Adsız dedi ki...

çok güzel bi dizi ama kitabın sonunda kenan ölcek çok üzldüm ama inş dizide ölmez de bütün dizi sewenler mutlu olur.....

Adsız dedi ki...

ben annem ve hatta bütün ailem 'dudaktan kalbe'ye bayılıyoruz.reşat nuri güntekinin
muteşem romanını muhteşem bir senaryo ile günümüze uyarlamak ve güzel bir başarıya imza atmak müthiş.hüseyin kenana hayat veren burak hakkı ,lamiaya hayat veren aslı tandoğan ,cemile hayat veren yiğit özşener ile diğer tüm oyuncular çok başarılı.yönetmeninden oyuncularına ve bütün set ekibine sevgilerimizi gönderiyoruz.başarılarınızın devamı ile sevgiler.

Adsız dedi ki...

burak hakkı hayranıyım lütfen kenan ve lamiya kavuşsun kenan lamiyaya sahip çıksın hiç bi diziye dudaktan kalbeye bağlandığım kadar baplanmadım nolur kenan lamiyayı üzmesin evlensinler cavidan hamike kalmasın yha çok güzel sonu mutlu bitsin

Adsız dedi ki...

burak hakkı hayranıyım lütfen kenan ve lamiya kavuşsun kenan lamiyaya sahip çıksın hiç bi diziye dudaktan kalbeye bağlandığım kadar baplanmadım nolur kenan lamiyayı üzmesin evlensinler cavidan hamike kalmasın yha çok güzel sonu mutlu bitsin

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi çok seviyorum ama kenanla lamia evlense süper olur.

Adsız dedi ki...

burak hakkının hastasıyımmmmmmmmmmmmmmmmmm.ama dizide lütfen kavuşsunlar artık noluuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrr.

Adsız dedi ki...

ya bir insana dizi izletirken bu kadar strese sokmak zorundamısınız en azından ufacık birşey bile yolunda gitsin ya bu kadar da olmazki kanser olmak için birebir bi dizi yeterrrrr beeee!!!!!!

Adsız dedi ki...

bence illa romana uygun bir final çekmek istiyorlarsa tamam çeksinler ama bir sonraki hafta da kenan'ın ölmediği ve lamiayla mutlu oldukları ikinci bir final daha olsun isteyen istediğini izlesin

Adsız dedi ki...

ya lamiayla kenan kavuşsun kitaba uymak zorunda mısınız o dizide bi de ben rol alsam

Adsız dedi ki...

kavuşsunlar

Adsız dedi ki...

lütfen kim okuyorsa bu yorumları dizi ekibinden duyun sesimizi...lütfen kitabın sonu gibi bitirmeyin kenan ölmesin ...her ne kadr gerçekde böyle aşklar olmasada onlar bari orda kavuşturun....ölmesin kenan:(:(....lamia ile kavuşsunlar lütfen....lütfen......lütfen..lütfen.

Adsız dedi ki...

bakın bu dizinin   sonu lamiyayla kenan kavuşsun  olmuyorki  dizinin ne önemi kaldı ki  zaten hepimiz lamiyala kenan kavuşacak  diye bilirdik  ama bozdunuz ne biçim yönetmen siniz yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaolmuyor ama kalpten gidecez  neeeeeeeeeeeeeeolurrrrrrrrrrrrkanan la lamiya kavuşsun  izleyenler bazıları ağlıyor kenanla lamiya kavuşmuyorlardiye  lütfennnnnnnnnnnnnnnnn dizinin sonu böyle bitmesin  kenan la lamiya kavuşsunlar lütfen bizi merakta  bırakmayınkenan öğren sin bebeğinin babası onun olduğunu  gerçekten hayret kalıyoruz nasıl böyle bir flim   çeke bilirsiniz bebeğinin babası kenan  lamiya cemille evlenecek0

Adsız dedi ki...

dizinin yönetmenine çook slmlar genelde türk dizileri nin malesefkii sonu ölümle sonuçlanıyor dudaltan kalbe böle bitmemelii çünki çook başarılı ve kaliteli buluyorum ölümle sonuçlanırdsa çook basit olur bu kadar emek verilmiş çok beğeniyorum diziyi ayrıca makbuleyee sinir oluyorumm sizide çok seviyorum :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bi dizi.arkadaşlar hepsi burak hakkının hayranıyım demişler.bende hayranıyım.ş.urfada gurbet kadınını çekerken amcamla arkadaş olmuşlar.amcaam gile geldi ve tabiki bende gittim gördüm hatta tanıştık bazen amcam telefonla grüştüğü zaman bnde görüşüyom.çok büyük hayranıyım.umarım sizlerde tanışırsınız.

Adsız dedi ki...

meraklı izleyici...
bu dizinin sonunu gerçekten çok merak ediyoruuuuuuuuuuzzzzz işallah mutlu son olur

Adsız dedi ki...

lutfen dizinin sonunda lamia yla kenan kavussun yoksa cidden com uzulcem.

Adsız dedi ki...

yaa lütfen sonunda kavuşsunlar lamia nın üzerindeki haksızlıklar kalksın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

dizi güzel ama cemille evlenmesi kötü oldu ben kenanla evlenmesini daha çok isterdim artık sıkmaya başladıbu kadar kötü olaydan sonra onların kavuşması daha güzel olurdu onların mutsuzluğu bizleride üzüyo onları kavuşturun artık yeterrrr

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel mütüş hüseyin kenan gerçekten çok yakışıklı dizideki herkeze çok tteşekkür ederim en çok da hüseyin keANA VE LAMİA YA

Adsız dedi ki...

romanda yaşayamadıklarını bu dizide yaşasın lamia ve kenan onlar ayrılmasın birlikte olsunlar mutlu bir son bekliyorum...