11 Ekim 2007 Perşembe

DUDAKTAN KALBE 6.BÖLÜM ÖZETİ

Gece Lamia'yla baş başa denizin ortasında mahsur kalan Hüseyin Kenan döndüğünde acı haberle sarsılır. Saib Paşa kardeş acısıyla yıkılmıştır. Annesinin ölümüne neden olan olay Kenan'dan gizlenir. Vicdan azabıyla kıvranan Cemil teselliyi Leyla'da bulur.

Lamia ise Kenan'ın annesinin son anlarında yanında olamamasından kendini sorumlu tutmaktadır.

Kenan'ı Lamia'dan kıskanan Nimet O'na cephe alır. Bugüne kadar hep koruyup kolladığı Kınalı Yapıncak artık can düşmanı olmuştur.

Kenan kendisini en acı gününde yalnız bırakmayan Cavidan'ın rüzgarına kapılır. İlişkileri hiç beklenmedik bir şekilde ilerler.

Lamia, Nimet'in kışkırtmasıyla kendisine eziyet eden yengesine daha fazla tahammül edemeyeceğini anlar. Evden kaçan Lamia'nın yolu yine Kenan'la kesişir. Bu karşılaşma ikisinin de hayatını değiştiren olayların başlangıcı olacaktır.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bu diziyi cok begendim.olayların bu sekılde gelısecegını tahmın etmezdım.cok sasırtıcı ve bundan sonra olucakları cok merak edıyorum..

Öss Puan Hesaplama dedi ki...

iletişim bölümü yazpmamışsın ondan buraya yazdım. dudaktan kalbe diye kitaplik.org a link verebilir misin? bende sana istediğin bir linki veririm ordan. hiti 5k pr3.

Adsız dedi ki...

ya ne olur kitaptaki gibi bitmesin herkes yıkılırrr inanmasınız ama kitabın sonunda çokkkk ağladım filmin sonunu böyle yapmasınlar ...
NE OLURRR

Adsız dedi ki...

bu diziyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

bu diziyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

DİZİ ÇOK GÜZEL İZLEMEKTEN ZEVK ALDIGIM DİZİLERİN BAŞINDA GELİYO AMA ARAYA OKADAR REKLAM KOYUYORSUNUZ Kİ İNSANI BUNALTIYO SİNİR KÜPÜ YAPIYO İNSANA İZLEMEME KARARI ALDIRIYO VALLA HEM DE ÇOK ERKEN BİTİYO BİR BUÇUK SAAT REKLAM SÜRÜYO YARIM SAAT SÜRÜYO BUNU Bİ GÖZDEN GEÇİRSENİZ ÇOK İYİ OLUR BENCE ÇÜNLÜ BİR ÇOK İNSAN BENİM GİBİ DÜŞÜNÜYO EMİNİM..............

Adsız dedi ki...

YA BAYILIYORUM BU DİZİYE SÜPEEER