18 Eylül 2007 Salı

Dudaktan Kalbe 3.bölümün konusu

Ve dudaktan kalbe inen bu dizinin 3.bölümüne geldik..Hüseyin Kenan günün büyük sırrı ortaya çıkacak, magazin basınında yankı uyandıracaktır. Babasıyla ilgili gerçeği öğrenen Kenan, yıkılır. Bu olayın seçim kampanyasını kötü yönde etkileyebileceğinden korkmakta olan Saib Paşa bir yandan haberi sızdıran kişiyi bulmaya çalışırken diğer taraftan da olayı lehine çevirmenin yollunu aramaktadır.
Köşesine çekilen Cemil, Kenan’ın çöküşünü seyretmeye hazırdır.Kenan, Prenses Cavidan’ın sessizce gidişine farklı anlamlar yükler. Nimet’in ona olan ilgisi artmaktadır.
Kenan'ın Çocuk olarak gördüğü Lamia’nın olaya bakış açısına Kenan’ı epeyce şaşırtır. Lamia’nın etkisinde kalan Kenan, basın toplantısı düzenleyerek herkese süpriz yapar. Leyla olayda Cemil’in parmağı olduğunu anlamakta ve Artık Cemil'e tahammülü tükenmiştir.
Nimet’in daveti ile Kenan’la yakınlaşşma fırsatı bulan Lamia mutludur.. Aynı zamanda Saib Paşa’nın köşkünde büyükbir dram yaşanmaktadır.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

SLM.BEN MELİS DİZİNİZİ ÇOK BEĞENEREK İZLİYORUM.KENAN ÇOK YAKIŞIKLISIN.DİZİYE YAKIŞIR BİÇİMDE OYNUYORSUN.LAMİANINDA KIYMETİNİ BİLMELİSİN DİZİDE SENİ ÇOK SEVİYOR.BAKIYORUMDA İLK YORUMU BEN YAZIYORUM.HA BU ARADA NİMET ABLAYIDA ÇOK SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrr.bi yaprak dökümü bide DUDAKTAN KALBE müthiş yaaa.sabırsızlkla bekliyoruz gelecek bölümleri.ben çokk beğendim gerçekten.başarılarr...

Adsız dedi ki...

çok beğenerek izliyorum kenan sen az değilsin ama lamianın kıymetini bil insallah sonu kitap gibi olmaz

Adsız dedi ki...

merhaba dizinizi hayranlıkla izliyorum.dizileri izlemeyi sevmezlik demiyelim vakit bulup izleyemiyordum.ama artık sadece 2 dizim var öncelik dudaktan kalbe ve sonrada yaprak dökümü.çooooook güzel başarılarınızın devamını diliyorum...

Adsız dedi ki...

süperdi.şimdi kitabına başladım acayip gülze dizi

Adsız dedi ki...

dizi nin sonu kitaptaki gibi olursa...insllah dizi farklı olur mutlu biter kitapta ve filminde olduğu gibi h.kenan intihar etmez.

Adsız dedi ki...

İki kelimeyle çok güzel.Umarım sonradan diğer filmler gibi olmaz.

Adsız dedi ki...

ne intiharı yaaaaa içimi karartınız ayyyy ya yönetmene sesleniyorum kitebın sonu gibi olmasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :(

Adsız dedi ki...

ya ne intiharı allah korusun ya sonu böyle olmasın buradan senaryocuya sesleniyorum olmasınnnnnnnnnnnnnnnnnnn değiştirin senaryyu sesleniyorum

:( :(

Adsız dedi ki...

dizi ccccok güzel yorumları okudum
ben ce dizinin sonu kitapdaki gibi olmasın dizinin hiç bir bölümünü kaçırmadım ne olur sonun öyle bitirmeyin yoksa evde mendil kalmıyacak birbirlrine kavşsunlar ok

Adsız dedi ki...

dizi ccccok güzel yorumları okudum
ben ce dizinin sonu kitapdaki gibi olmasın dizinin hiç bir bölümünü kaçırmadım ne olur sonun öyle bitirmeyin yoksa evde mendil kalmıyacak birbirlrine kavşsunlar ok